Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Podle zákona č. 112/2016 Sb o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tržbu evidujeme v řádném režimu.

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Obecná ustanovení

OBJEDNÁVKA :
Nabízené zboží lze objednat pomocí e-mailu info@catering-servis24.cz, telefonicky na tel.: +420 773 636 655. Po přijetí objednávky automaticky zasíláme potvrzení o přijetí.

Pro rozvoz lahůdek  a smažených výrobků v pondělí: objednání nejpozději v neděli do 12:00 hodin.

Pro rozvoz lahůdek a smažených výrobků v úterý až pátek: objednání nejpozději předchozí den do 12:00 hodin.

Pro rozvoz lahůdek a smažených výrobků na sobotu a neděli: objednání nejpozději předchozí den do 11:00 hodin.

 

Objednávky lahůdek a smažených výrobků po 13 hodině nelze zrušit. 

 

Pro rozvoz hotových jídel z řeznictví: objednání od pondělí až sobota od 8:00 do 14:00 hodin 



DODACÍ PODMÍNKY :
Office catering nebo domů - Oběd Menu od našeho řezníka - doba dodání: Po - Ne do 90min.

Office catering - snídaně, Coffee break, lehká večeře, sweet bar (lahůdky, cukrářské výrobky) - dodání do 24 hodin - dle dohody dříve

Dodací lhůta objednávek tj. - náročnější cateringové akce sortimentu na výrobu a zajištění gastrovybavení - doba dodání 48 - 72 hodin.

DODACÍ LHŮTA :

Termín a čas dodání je uveden na první straně objednávky. Tento termín může být změněn dohodou mezi dodavatelem a kupujícím.

Dodavatel má právo posoudit, zda objem objednávky je schopen v daném termínu realizovat. Nepotvrzená či odmítnutá objednávka je považována ze strany dodavatele za poptávku cateringových služeb.

DOPRAVA :                                                                                                                                                    Catering je dodavatelem zavážen vozem s termoportem nebo chladícím vozem za dodržení všech podmínek pro převoz čerstvého jídla. Po dohodě s dodavatelem je možné si objednávku vyzvednout v místě výroby. Od okamžiku převzetí objednaného cateringu neručí dodavatel za další nakládání s vyzvednutou objednávkou. Kupující převzetím objednaného cateringu přebírá zodpovědnost za svou objednávku.

MINIMÁLNÍ MNOŽSTVÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ :

S ohledem na složitost výroby některých výrobků může být dodavatelem stanoveno minimální množství pro objednávku. Údaj o minimálním množství je vyznačen u každého výrobku v detailu karty na e-shopu catering-servis24.cz

 

PLATBA :
* Fakturou se splatností - organizace
* Platba online platební kartou, převodem, hotově  - soukromý sektor, firmy


V případě potřeby předávacího protokolu nebo jiného spec. dokladu nás kontaktujte při sepsání a odsouhlasení objednávky.

Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem společnosti Hapa sport, s.r.o.
Cena zboží nezahrnuje dopravu, pojištění, balné a poštovné.


BONUSY :
Veškeré bonusy zasíláme spolu s objednaným zbožím na adresu zákazníka.


DOPRAVA ZBOŽÍ A POŠTOVNÉ :
Zakoupené zboží zasíláme prostřednictvím vozu s termoportem nebo chladícím vozem
Poštovné a balné je závislé od velikosti a váhy jednotlivé zásilky běžného rozměru a typu zásilky :

Doprava je s doručením Hlavního města Prahy.

V oblasti Praha-východ a Praha-západ je doprava možná a cenově individuální podle Vaší polohy.

 

Cena dopravy občerstvení z objednávkového formuláře včetně hotových jídel a masných výrobků:

 
odběr 0 - 150 Kč přirážka 150,- Kč
odběr 150 - 300 Kč přirážka 120,- Kč
odběr 300 - 450 Kč přirážka 90,- Kč
odběr 450 - 600 Kč přirážka 60,- Kč
odběr 600 - 750 Kč přirážka 30,- Kč
odběr nad 750,- Kč přirážka 0,- Kč
Uvedené ceny jsou včetně 21% DPH.
 

U objemnější a náročnější cateringové akce - se cena odvíjí od velikosti jednotlivé objednávky, zakázky.

Pokud si přejete získat informaci - kolik bude účtováno ( dopravné, poštovné... )
k vaší konkrétní objednávce - kontaktujte nás a my obratem sdělíme konečnou sumu vč. DPH.



I.
 

Základní ustanovení

Následující obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě (eshopu) dostupném na internetové adrese www.catering-servis24.cz a vymezují a zpřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel, provozovatel) a kupujícího (zákazník).
 

Učiněním objednávky kupující potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a bez výhrad je akceptuje; jde-li o spotřebitele, kupující rovněž potvrzuje, že se seznámil s ,,Poučením kupujícího - spotřebitele o právu na odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem´´ a formulářem pro takové odstoupení od smlouvy.

 

Prodávajícím (dodavatelem) a provozovatelem internetových stránek www.catering-servis24.cz je obchodní společnost Hapa sport, s r.o., IČ: 28185021, se sídlem Honzíkova 201, Babice 251 01 Říčany u Prahy,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce 131390.
Telefonní čísla jakož i podrobnější a pravidelně aktualizované kontaktní informace jsou umístěny v sekci „Kontakt“ na výše uvedené internetové stránce prodávajícího.

 

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí platným právním řádem České republiky.

 

Je-li smluvní stranou (kupujícím) spotřebitel, řídí se vztahy těmito obchodními podmínkami neupravené příslušnými ustanoveními zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále též jen „o. z.“) včetně ustanovení o závazcích ze smluv uzavíraných se spotřebitelem (§ 1810 o. z. a násl.) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

 

Je-li smluvní stranou (kupujícím) podnikatel, řídí se vztahy těmito obchodními podmínkami neupravené příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále též jen „o. z.“). Ustanovení těchto obchodních podmínek, kde je kupující označen jako spotřebitel (např. kupující - spotřebitel, spotřebitel) nebo označená nadpisem příslušné části tak, že se vztahují pouze na kupujícího – spotřebitele, se na vztahy, kde je smluvní stranou (kupujícím) podnikatel, neužijí.

 

Všeobecné obchodní podmínky platí pro cateringové služby poskytované catering-servis24.cz a upravují vztah mezi kupujícím (dále jen kupující) a dodavatelem (dále jen dodavatelem): a jsou pro obě strany závazné. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami prodávajícího.

 

II.

Realizace cateringových služeb

Cateringové služby jsou realizovány v termínu předem stanoveném v objednávce a dodavatel zajistí bezproblémový průběh cateringové akce na základě objednávky kupujícího. Veškeré podmínky realizace (složení cateringu, místo realizace, čas, doprava, personální zajištění, poskytnutí inventáře a mobiliáře) jsou předem odsouhlaseny oběma stranami. Případné změny v den realizace jsou řešeny ad hoc oběma stranami.

 

III.

Potvrzení objednávky dodavatelem

Objednávka cateringových služeb odeslaná dodavateli je považována za návrh kupní smlouvy. Dodavatel po obdržení objednávky prověří možnosti realizace objednávky, a to zejména z hlediska požadovaného sortimentu, termínu a místa dodání. Formální automatizované potvrzení objednávky spotřebitele prodávajícím (dle § 1827 odst. 1 o. z.) není akceptací návrhu smlouvy prodávajícím. Jednotlivé kroky technické povahy, které vedou k uzavření smlouvy, jsou zřejmé z průběhu objednávání a kupující má možnost před potvrzením odeslání (podáním) objednávky zadané údaje překontrolovat a případné chyby opravit. Současně je dodavatelem provedena kalkulace dopravného. Po vyplnění objednávky požadovaných produktů a všech údajů a jejím odeslání přijde potvrzující e-mail s rekapitulací.

Dodavatel kupujícímu potvrzuje realizaci objednávky vždy písemně e-mailem. Termín potvrzení objednávky je stanoven na 1 pracovní den ode dne, kdy byla doručena objednávka. V případě kratšího termínu doručení objednávky pouze po telefonické dohodě. Jestliže objednávka je doručena v průběhu pracovního volna, bude neprodleně potvrzena až po zahájení pracovní doby dodavatele.

 

IV.

 

Storno objednávky

Podmínky zrušení objednávky cateringové akce jsou stanoveny individuálně při vyjednávání o dodání cateringových služeb dle objemu objednávky a tyto podmínky jsou uvedeny písemně. Právo prodávajícího nepřijmout učiněnou objednávku kupujícího je vyhrazeno, a to pokud se předmětné zboží přestalo vyrábět, dodávat nebo se zvýšila cena dodavatele, od něhož prodávající zboží odebírá. Ze stejných důvodů může prodávající od smlouvy odstoupit, byla-li již smlouva uzavřena, pokud kupující nebude akceptovat návrh na změnu smlouvy spočívající v dodání jiného zboží nebo zvýšení ceny.
 

Změna objednávky

Navýšení nebo snížení objednávky cateringu lze změnit pouze po předchozí domluvě s dodavatelem, který dle kapacitních možností určí, zda je možné navýšení. V případě snížení objemu lze snížit 10% z celkového objemu 2 pracovní dny před realizací cateringové akce. Další snížení je řešeno individuálně mezi oběma stranami.

 

V.
 

Platební podmínky

Aktuální akceptované způsoby platby jsou uvedeny v objednávkovém formuláři při zadávání údajů pro objednání zboží; prodávající akceptuje platbu převodem z účtu kupujícího na účet prodávajícího - hotově při předání zboží. Úhrada za platbu převodem z účtu se řídí ceníkem banky kupujícího za odeslání platby, prodávající za tento způsob platby zvláštní poplatky neúčtuje. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen i bez předchozího ohlášení. Cateringové služby jsou hrazeny v hotovosti po realizaci akce (kupující obdrží fakturu a příjmový pokladní doklad o úhradě) nebo bankovním převodem po realizaci akce. Dodavatel může stanovit úhradu zálohy ve výši 50% až 80% objednaných cateringových služeb. V případě úhrady zálohy musí být tato připsána na účet dodavatele nejpozději dva pracovní dny před realizací, jinak je dodavatel oprávněn plnění objednávky stornovat. Kupující si je vědom, že realizací cateringové akce dodavateli vznikla pohledávka, která je závazná. Na základě této pohledávky a všeobecných obchodních podmínek je prodávající oprávněn tyto pohledávky vymáhat a případně jejich vymáháním pověřit právního zástupce či jiného zmocněnce.

Rozhodčí doložka

Všechny spory vznikající z této smlouvy a v souvislosti s ní budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho řádu jedním rozhodcem jmenovaným předsedou Rozhodčího soudu.



VI.

Dodací podmínky

Termín a čas dodání je uveden v objednávce. Tento termín může být změněn dohodou mezi dodavatelem a kupujícím.

Dodavatel má právo posoudit, zda objem objednávky je schopen v daném termínu realizovat. Místo dodání určuje kupující svojí volbou v objednávkovém formuláři. Kupující je povinen zboží prohlédnout a přesvědčit se o dodaném množství bezprostředně o jeho převzetí. Nepotvrzená či odmítnutá objednávka je považována ze strany dodavatele za poptávku cateringových služeb.

 


VII.

 

Reklamace, záruka

Odpovědnost za vady se řídí obecně závaznými právními předpisy. S ohledem na skutečnost, že předmětem dodávek jsou potraviny, je nutné reklamaci uplatnit při převzetí dodávky od dodavatele.        

Hapa sport, s.r.o.
e-mail: info@catering-servis24.cz
písemně na adresu společnosti


Vše musí obsahovat : datum nákupu, číslo faktury, druh výrobku - označení. Přesný popis závady (okolnosti za kterých se stala).To vše bez zbytečného odkladu. Po obdržení reklamace dohodneme postup a jeho zdárné vyřízení k Vaší spokojenosti.

 

Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.Reklamaci dodavatel vyřizuje ihned. Nebude-li možné reklamaci vyřídit ihned (např. z důvodu laboratorního vyzkoušení), bude kupující vyrozuměn o lhůtě reklamace. Tato lhůta nesmí přesáhnout 30 dnů.

O vyřízení reklamace kupujícího vyrozumí dodavatel e–mailem.

 

VIII.

 

Ochrana osobních údajů

 

Prodávající dodržuje při zpracování osobních údajů a dalších informací, které jsou mu kupujícími poskytnuty (jméno a příjmení, resp.firma, fakturační a dodací adresa, telefon, e-mail, IČ a DIČ), povinnosti a podmínky stanovené mu právním řádem České republiky, především zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění, respektuje soukromí kupujících, chrání data před jejich neoprávněným užitím neposkytuje je třetím osobám.

Učiněním objednávky resp. registrací u prodávajícího kupující uděluje prodávajícímu souhlas se zpracováním údajů, které uvede, a to za účelem vzniku, případných změn, realizace a zániku smluvních vztahů mezi kupujícím a prodávajícím, zejména za účelem dodání zboží a související komunikace s kupujícím, a to na dobu neurčitou.

Pokud kupující udělí prodávajícímu souhlas se zasíláním informačních emailů na adresu uvedenou kupujícím, je možno tento souhlas kdykoliv odvolat, a to požádáním prodávajícího o vyřazení emailové adresy z databáze pro zasílání informačních mailů na adresu prodávajícího, z níž jsou mu emaily odesílány.

Poskytnutí osobních údajů prodávajícímu je nad rámec zpracování nutného pro vyřízení objednávky, uzavření a plnění smlouvy dobrovolné. Kupující má právo k jejich přístupu, má právo požádat písemně prodávajícího o ukončení zpracování a výmaz osobních údajů, u kterých byl kupujícím udělen souhlas, tj. vyjma údajů nezbytně nutných ke splnění smluvního vztahu a dále má právo v případě porušení svých práv obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a požadovat odpovídající nápravu, kterou je např. zdržení se takového jednání prodávajícím, odstranění vzniklého stavu apod.

 

IV.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách poskytovatele v den uzavření smlouvy. Vztahy výslovně neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami nebo zvláštním ujednáním smluvních stran se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména pak Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.). Je-li druhou smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, vše ve znění případných novel.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2020 Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.





 

5 DŮVODŮ PROČ VYUŽÍT SLUŽEB NAŠEHO CATERINGU   
PRO VÝROBU POUŽÍVÁME KVALITNÍ SUROVINY V ZÁKLADNÍ PODOBĚ BEZ POUŽITÍ NÁHRAŽEK
NABÍZÍME ŠIROKÝ SORTIMENT STANDATNÍ NABÍDKY A DALŠÍ VAŠE PŘÁNÍ VÁM RÁDI SPLNÍME
SPOLEHLIVÉ, RYCHLÉ DODÁNÍ OBČERSTVENÍ A ZAJIŠTĚNÍ CATERINGOVÝCH SLUŽEB
JSME VÁM K DISPOZICI S NAŠÍM FULL CATERINGOVÝM SERVISEM 24H 
       DORUČÍME VAŠI OBJEDNÁVKU PO CELÉ PRAZE V TERMÍNU, KTERÝ SI SAMI URČÍTE

 

 

 

 

 

                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

FULL CATERING SERVIS 24H