Kdy je doprava zdarma?
Doprava zdarma je při objednávce 500,-Kč s DPH s doručením Hlavního města Prahy, V oblasti Praha-východ a Praha-západ je doprava možná a cenově individuální podle Vaší polohy.
Je možný osobní odběr?
Pro osobní odběr nás vždy kontaktujte na email nebo na telefon a domluvíme se konkrétně.
Jak dlouho dopředu musím objednat?
U poledního Menu od naše řezníka 90 minut předem od Vaší objednávky. U Office cateringu díky přípravě z důvodu čerstvosti až na Váš stůl je uvedena dostupnost (do 24 hodin). Většinu výrobků stačí objednat 24 den předem, vše je ovšem lepší si vždy potvrdit telefonicky.
Jak celý obchod probíhá?
Postup objednávky probíhá v on-line objednávkovém formuláři a poté čekáte na doručení podle daných časů od našeho řeznického Menu, uzenin, masa nebo výrobků od našeho lahůdkáže či cukráře.
Dodáváte i teplé občerstvení?
Sortiment v objednávkovém formuláři je široký - Menu od našeho řezníka či studená a teplá kuchyně od našeho lahůdkáře a v neposlední řadě cukrářský program od našeho cukráře.
Kde na objednávce uvedu, kdy chci zboží doručit?
V posledním kroku objednávky si zvolíte termín a čas doručení, popřípadě volitelné poznámky.
Prodáváte firmám, státním institucím (úřadům) nebo i soukromým osobám?
Prodáváme firmám, státním institucím i soukromým osobám.
Jak probíhá platba?
Stálým zákazníkům, kteří pravidelně nakupují umožníme platit převodem i na fakturu, jinak platby probíhají hotově či kartou.
Kdy mi potvrdíte objednávku?
Potvrzení o doručení objednávky Vám přijde ihned po jejím odeslání.
Jak je občestvení či dodání office cateringu zabalené?
Zboží je dodáváno na jednorázových plastových podnosech, případně bambusových tácech. Tato informace je vždy uvedeta u detailu produktu. U cateringu či větších firemních akcích je občerstvení podáváno na porcelánových podnosech.
Můžu zaplatit kartou u řidiče při převzetí zboží?
Ano. Tuto službu nabízíme.
Můžu zaplatit hotově u řidiče při převzetí zboží?
ano, platbu v hotovosti nabízíme.
Kdy nejpozději mohu stornovat svojí objednávku?
Objednávku lze stornovat nejpozději 24 hodin před jejím doručením.
Můžu změnit počet kusů po odeslání objednávky?
Navýšení nebo snížení počtu kusů objednaného zboží lze změnit nejpozději 24 hodin před jejím doručením.
Kde mohu změnit počet objednaných kusů?
Po přihlášení rozklikněte položku nastavení, zde zvolte vybranou objednávku a v jejím detailu můžete upravit počet.